چرا تبلیغات در اینستاگرام ؟
نوشته شده توسط : maede

تأثیرگذاران برای تبلیغات اینستاگرام چقدر دریافت می کنند؟ شما حتی تصورش را هم نمی کردید
جمعه 15 نوامبر 2019


تأثیرگذار بودن اجتماعی در سالهای اخیر به امری عادی تبدیل شده است. به نظر می رسد مردم بیشتر و بیشتر به فکر درآمدزایی از اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی هستند. در واقع ، آنها مقصر نیستند ، زیرا همه وسوسه می شوند سودهای این نوع "تجارت" را در نظر بگیرند.

طبق گزارش اخیر ، متوسط ​​قیمت عکس اسپانسر اینستاگرام از 134 دلار در سال 2014 به 1642 دلار در سال 2019 رسیده است.


عکس با حسن نیت ارائه می دهدanniejaffrey
به نظر می رسد مارک ها تمایل دارند هزینه زیادی را برای حمایت مالی از پست ها ، فیلم ها ، داستان ها و وبلاگ ها بپردازند. با این حال ، همه اینها پایان تبلیغات سنتی را نشان نمی دهد. به گفته کارشناسان ، بازاریابی دیجیتال رشد ترسناکی را تجربه می کند ، اما همیشه آمیزه ای بین آن و تبلیغات سنتی وجود خواهد داشت.

از افراد تأثیرگذار کوچک ، افرادی که کمتر از 100000 فالوور دارند ، تا افراد VIP در شبکه های اجتماعی ، می توانند درآمد زیادی کسب کنند.

طبق داده ها ، متوسط ​​هزینه یک عکس حمایت شده در اینستاگرام از 2018 تا 2019 44٪ افزایش یافته است. برای یک پست وبلاگ حمایت شده ، قیمت از 7.39 دلار در 2006 ، به 1442 $ در 2019- ën افزایش یافته است.


عکس با مجوزkiaratito
ویدئوهای یوتیوب بیشترین افزایش را از 420 دلار در 2014 به 7،600 دلار در 2019 داشته اند. وضعیت حمایت شده در فیس بوک امروز 395 دلار هزینه دارد ، در حالی که پست توییتر 422 دلار است.

Zoe Sugg (Zoella) ، Rita Ora و مدل Rosie Huntingon-Whiteley ، از تأثیرگذارترین تأثیرگذاران در شبکه های اجتماعی هستند. هرچه محبوبیت بیشتر باشد ، سود آن نیز بیشتر خواهد بود.


و هرچه تعداد بیشتری از مردم برای تبدیل شدن به تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی هجوم می آورند ، این صنعت به طور فزاینده ای مورد هدف نهادهای نظارتی قرار می گیرد. مدتی قبل از تأثیرگذاران اجتماعی خواسته شد که هشتگ #ad را در پست های خود قرار دهند ، و اشاره کنند که a است

 




:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: